sarang
06 July 2011 @ 03:30 am
dl-a-Kalinka update  



the download-a-Kalinka post has been updated with 7 new sims. FINALLY.

...i just watched Earthlings and i kinda feel miserable atm :()
Tags:
 
 
sarang
06 July 2011 @ 03:28 am
dl-a-Kalinka update  



the download-a-Kalinka post has been updated with 7 new sims. FINALLY.

...i just watched Earthlings and i kinda feel miserable atm :()
Tags:
 
 
sarang
04 July 2011 @ 12:35 am
bwuuuh  


5 .pngs )
 
 
sarang
04 July 2011 @ 12:34 am
bwuuuh  


5 .pngs )
 
 
Current Music: 高橋洋子 - A Cruel Angel's Thesis | Powered by Last.fm
 
 
sarang
26 June 2011 @ 03:56 pm
more previews, now in color!  

(...although this pic implies they're b&w)
more ~mysterious~ previews here!

that's right, i made a journal for this project: [info]gritariya 
project, what project..?: i'm going to make a story - or rather, just a short storytelling practise...
i want to see if i can complete it.
it will have a plot, but it's riddled with delicious plotholes. :)~
<3

to clarify: no, i'm not moving anywhere - i just made journal for the story so i don't have to put it here.
Tags:
 
 
sarang
26 June 2011 @ 03:55 pm
more previews, now in color!  

(...although this pic implies they're b&w)
more ~mysterious~ previews here!

that's right, i made a journal for this project: [info]gritariya 
project, what project..?: i'm going to make a story - or rather, just a short storytelling practise...
i want to see if i can complete it.
it will have a plot, but it's riddled with delicious plotholes. :)~
<3

to clarify: no, i'm not moving anywhere - i just made journal for the story so i don't have to put it here.
Tags:
 
 
sarang
26 June 2011 @ 04:08 am
a preview...!  


the rest )

*mysterious*
Tags:
 
 
sarang
26 June 2011 @ 04:07 am
a preview...!  


the rest )

*mysterious*
Tags:
 
 
sarang
26 June 2011 @ 12:07 am
the Kalinka legacy [challenge] the non-heirs 2  


30 .pngs )
 
 
sarang
26 June 2011 @ 12:06 am
the Kalinka legacy [challenge] the non-heirs 2  


30 .pngs )
 
 
Current Music: 梶浦由記 - Desiderium | Powered by Last.fm
 
 
sarang
24 June 2011 @ 08:46 pm
bad news, good news  


bad news:
- [livejournal.com profile] maranatah helped me inspect the bugs/glicthes more (thank you again!), and we came to a conclusion: my main neighbourhood (aka. tamovuori) has gotten corrupted. :(

good news:
- i started a new neighbourhood, made copies of the Kalinkas, rebuild their house, and so far everything is going smoothly! :)

if the bugs appear again, i will announce a hiatus do a reinstall. let's just hope i won't need to do that :/

happy midsummer's eve!
Tags:
 
 
Current Mood: nervous
 
 
sarang
19 June 2011 @ 11:59 pm
sighs  
ugh it seems my game is now severely and utterly borked beyond belief. .__. jump bugs everywhere, autonomy doesn't work like it should, etc... i believe ACR is the culprit [because in debug mode the error messages contained ACR interaction thingies, uh, I DON'T KNOW FOR SURE ok]
i spent hours trying to fix it, had to delete a bunch off CC in the process.. reinstalling everything is the last thing i wanna do, but... we'll see.

i did manage to take the pics for the next legacy part, though. it wasn't easy because bugbugbug
here is a small preview:



it's so cute it made me feel better :D everything's gonna be ok! yeah!!!
Tags:
 
 
Current Mood: frustrated
 
 
sarang
19 June 2011 @ 11:58 pm
sighs  
ugh it seems my game is now severely and utterly borked beyond belief. .__. jump bugs everywhere, autonomy doesn't work like it should, etc... i believe ACR is the culprit [because in debug mode the error messages contained ACR interaction thingies, uh, I DON'T KNOW FOR SURE ok]
i spent hours trying to fix it, had to delete a bunch off CC in the process.. reinstalling everything is the last thing i wanna do, but... we'll see.

i did manage to take the pics for the next legacy part, though. it wasn't easy because bugbugbug
here is a small preview:



it's so cute it made me feel better :D everything's gonna be ok! yeah!!!
Tags:
 
 
Current Mood: frustrated
Current Music: Homestuck - Upward Movement (Dave Owns) | Powered by Last.fm
 
 
sarang
03 June 2011 @ 09:22 pm
{summer in congo town} - 20 dress recolors for AF - FIXED FILES 3.6: please redownload!  

if you have downloaded these before 3.6, please redownload the new .rar here!

i've also updated the original post with the new link :)
i hope they work now! they should. they will. you see, i had uploaded the wrong files, but now i got the right ones up..

thank you kkkayleigh for helping me with the rather embarrassing noob problem! :D;;;
 
 
sarang
03 June 2011 @ 08:32 pm
{summer in congo town} - 20 dress recolors for AF - FIXED FILES 3.6: please redownload!  

if you have downloaded these before 3.6, please redownload the new .rar here!

i've also updated the original post with the new link :)
i hope they work now! they should. they will. you see, i had uploaded the wrong files, but now i got the right ones up..

thank you kkkayleigh for helping me with the rather embarrassing noob problem! :D;;;
 
 
sarang
03 June 2011 @ 11:56 am
NOTICE! about the dress recolors  
this is about these dresses i shared earlier.

i just received complaints about them: apparently they do not show up anywhere in the clothing catalogue. i don't know why, i'm such an amateur :/ dunno how to fix it either.

but the thing is, mediafire tells me they've been downloaded over a hundred times. yet these are the first two complaints i've gotten about them... either people have been too lazy to tell me something's wrong, or then they just haven't tested them out yet.
OR maybe the two people just have some unrelated borkedness in their games that prevent stuff like this from working...? unlikely

have you guys had any problems with them? do they show up in the game? everyday: adult female.

aaaahhhhh )))x this is not fun at all. 100 people might have downloaded them for nothing.

i tested them by removing my clothing folder for a while, and then i just threw the recolors & the mesh into my downloads - and they worked. sooo.. :|
Tags: ,
 
 
Current Mood: frustrated
 
 
sarang
21 May 2011 @ 03:08 am
CC help needed!  
thank you for the overwhelming support in my last post! <3 i was not expecting that much interest, i was pleasantly surprised! :)
i've made more recolors of the same type now, and they're almost ready for uploading - -

HOWEVER, i just encountered a problem... a very weird/confusing problem.

anyone know why the shoulder straps look like this?... i hope the picture makes sense, i really don't know how to explain what's going on there, ahaha.
they don't look so bad on lighter skins, but ahhh! this really bothers me.

the original mesh is by Kayleigh @ UYS, and i abused used Nilou's awesome solid recolors as my bases, for i love the fabric texture on them.

i know there are some great CC makers on my flist, so maybe you can help me out..? :'F i'm just a poor little beginner baby ... *quiet sob*

otherwise i'm just gonna upload them as they are :(
Tags:
 
 
Current Mood: confused
 
 
sarang
20 May 2011 @ 02:16 am
oh, umm...!: a preview  


1 .png )
Tags:
 
 
sarang
20 May 2011 @ 02:16 am
oh, umm...!: a preview  


1 .png )
Tags:
 
 
sarang
14 May 2011 @ 08:12 pm
the Kalinka legacy: archive & family tree  

latest update: 27.7

clicky! )